fredag 22. mars 2013

Pakke fra NOKA

Idag fikk jeg endelig hentet NOKA pakken min.
Så nå er skuffen min full og motivasjonen er på topp.

Nudler med biff smak.
Disse gleder jeg meg til å variere i det uendlige, både til middag istede for ris/pasta osv men også alene til lunch eller kvelds med mye godt oppi.
Eget innlegg kommer når jeg har prøvd ut litt forskjellig og kan vise dere :)


Crisp barene er det lenge siden jeg har smakt så disse gleder jeg meg til.
Jeg brukte disse mye som frokostblanding før, dette var før NOKA kom ut med chocolate caramel muslien deres som jeg virkelig elsker!

Banan barer, disse har jeg prøvd en halv av før men de har liksom ikke falt skikkelig i smak.
Men før likte jeg ikke banan heller, ikke godteri som smakte banan osv, det spiser jeg nå så derfor er jeg spent på disse nå :)


Kylling nudler.
Her kommer jeg til å variere på samme måte som biff nudlene.

Disse glemte jeg å ta bilde av og da var kamera tomt for strøm.
Men det er hvertfall nyheten til NOKA, caramel shake, og gjett om jeg gleder meg!
Av shakene er det uten tvil jordbær jeg liker best, jordbær og vanilje sammen er også veldig godt men sjokolade og blåbær kan jeg klare meg uten.

Denne er jeg vel mest spent på, cappuchino shake.
Jeg gleder meg til å teste den ut.

Som dere forstår er skuffen min full nå, slik ser den ut.
I denne skuffen ligger de tingene jeg bruker ofte (bortsett fra den blå i hjørne, det er Tor Erik sin "maskin" som han lager eggesalat med osv.
Her finner dere hvertfall NOKA maten min, te, kosttilskudd, stavmikser, kaffe og agave nektar :)
Innlegget er sponset.


2 kommentarer:

  1. Hvor mye karbohydrater er Det pr pose ? :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er 34,2 gr i en shake, så ganske mye karbo med andre ord.
      Men NOKA er en lav KCAL diett og ikke lav karbo :)

      Slett

Ha en flott dag :)