mandag 4. mars 2013

Ny dag på jobb og fult hus.

Idag har jeg vært på jobb igjen, og dagen har gått i et.
Vi fikk utrolig mye varer på jobb i dag så mat og drikke gikk i glemmeboka for å prøve å komme oss gjennom det, det gjorde at min kropp hadde fått ganske nok når jeg sluttet klokken 14.
Man får vist ikke energi uten å spise, så jeg hev i meg en sjokolade og cola i håp om å overleve til jeg kom hjem.

Her hjemme har det også gått i et, barna er på plass, et stykk hund som ikke liker at mamma drar avsted er hakket over gira og jeg har både fått middagen servert og fått lov til å slenge meg en time.
Livet er ganske så herlig.

Nå har jeg lagt inn enda en bestilling fra iherb, noen som sier hektet eller? ;)

Bilde: Disse to DØRMATTENE er ventet inn til uka! 
149,-
Bilde er lånt fra jobben sin fb side :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)