torsdag 7. mars 2013

Bikini drøm.

Sommeren er her snart og det betyr at badesesongen også nærmer seg.
Jeg har sittet å sett på bikinier for tiden i håp om å finne the perfekt one.
Jeg er litt kresen på bikinier og har mine krav til den perfekte bikinier.

Bubbleroom / H Halterneck-bh Zebra/Röd Bubbleroom.no
Denne typen syns jeg er veldig fin, både i fasong og utseende.
Bubbleroom / H Halterneck-bh Turkos/Vit Bubbleroom.no
Jeg må jo helt ærlig innrømme at jeg ble litt forelsket i denne da, en skikkelig gledespreder av en bikini.
Bubbleroom / H Halterneck-bh Cerise/Vit Bubbleroom.no
Denne også var jo flott, de som kjenner meg vet at jeg elsker rosa, perfekt med andre ord.
Bubbleroom / H Baddräkt Svart Bubbleroom.no
Oooo denne vil jeg ha...
Bubbleroom / H Badedrakt Hvit Bubbleroom.no
Og denne vil jeg ha..


Bubbleroom / H Bygel-bh Svart/Vit Bubbleroom.no
De bikiniene jeg har vært mest fornøyde med er uten tvil de med spiler.
De sitter godt, får puppene til å se bra ut så lenge du velger rett str og jeg syns de er aller best å gå med.
Litt dårlig bilde av den men dette er den bikinien jeg kjøpte i fjord, og den ble flittig brukt kan man si.

Nå jobber jeg hardt med å få sommerformen, slik at også jeg kan sprade stolt rundt i flotte bikinier til sommeren :)

Alle bildene bortsett fra det med meg er hentet fra bobbleroom .
En nettbutikk med masse fantastiske klær, sko og tilbehør.
Her finner du uten tvil noe du liker, selv har jeg forelsket meg i alt for mye, mye mulig det blir en liten pakke i posten herfra snart :)


http://minveifremover.blogspot.no/2013/03/bikini-drm.html

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)