tirsdag 26. mars 2013

Jeg tester NOKA cappuccino shak.

Idag har jeg fått testet ut cappuccino shaken fra NOKA.
Denne har jeg vært veldig spent på, og jeg så vel egentlig for meg en shake med mye kaffe smak.
Når jeg åpnet pakken og skulle gjøre shake klar så jeg mer og mer for meg kaffe smaken, for det luktet søt kaffe, shaken ble lys brun og jeg syns den virket noe tykkere enn jeg er vant til også?

Uansett ble jeg veldig positivt overrasket når jeg smakte, for det var en søt (men ikke for søt) shake som møtte meg med et hint av kaffe, når jeg hev noen isbiter i og lukket øynene kunne jeg virkelig se for meg at jeg satt å drakk is kaffe.
Det at shaken var så pass tykk gjorde at metthetsfølelsen kom mye fortere og jeg skal ærlig innrømme at jeg hadde problemer med å få ned hele, fordi jeg rett og slett ble mett.

Dette er nok en shake som jeg ser for meg er litt for søt og dominerende til frokost når jeg har en stresset morgen, men på de dagene jeg kan ta ting mer med ro og kose meg så er denne ypperlig, og jeg ser for meg at den vil bli super til sommeren med masse isbiter..

Det er uten tvil en shake som jeg vil bruke en del av ser jeg for meg, og det er nå den og jordbær shaken som er på toppen hos meg.

Så shaken blir uten tvil drukket :)
Innlegget er sponset fra NOKA.
HER kan du få kjøpt NOKA på nettet.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)