torsdag 28. februar 2013

Litt om jobben.

Hei alle sammen.
Idag har jeg hatt min andre arbeidsdag og mitt første møte med NAV.
Første jobb dagen gikk kjempe fint, jeg lærte raskt kassesystemet og hun jeg jobbet med virket overrasket over hvor fort jeg tok ting og hvor arbeidsom jeg var.
Det samme fikk jeg høre i dag, og det er klart at slik skryt fester seg i sjelen min <3

Idag gikk det også veldig bra på jobben, men jeg hadde noen tilfeller der angsten tok tak.
Jeg fant ut at den mest triggende delen for min angst ang arbeid er når kunder blir stående å vente, hvis jeg skal pakke inn varer feks, eller må spør hun andre som jobber om produkter osv.
Så det var ganske ekkelt å skulle ta i mot varene, skanne de, pakke de inn og ha kunden som står å venter, følte jeg knotet veldig med den gaven og at det ikke ble bra i det hele tatt.
Men jeg gjennomførte og tok noen skikkelige magadrag når hun gikk ( :) )

Bortsett fra det så går jobben veldig bra, men jeg sliter fortsatt på kvelden før jeg skal på jobb, og morgenen når jeg våknet, idag var jeg virkelig redd for at jeg skulle falle tilbake der jeg var for 3 år siden, den perioden jeg kastet opp x antall ganger før jeg klarte å gå ut døra, men jeg klarte å holde igjen og syns jeg klarte meg veldig bra.

Jeg er spent på hvordan det skal gå til uken når vi har ungene, jeg har enda ikke jobbet, kommet hjem og hatt ungene rundt meg på kvelden, så den biten tror jeg kan kreve ekstra mye av meg.
Jeg kjenner bare nå hvor sliten jeg blir av 4 timer på jobb.
Idag er Tor Erik hos onkelen sin så jeg har hatt huset for meg selv.
Planen var å gjøre masse når jeg kom hjem, men jeg var så utrolig sliten at jeg benket meg i stolen forran tv`n med en potetgull pose.
Laget etter hvert mat (deilig svinefilet<3) og havnet til slutt på sofan der jeg sovnet med katten bak meg.
Våknet halv 7 og er fortsatt kjempe trøtt, vondt i hodet og føler for å sitte her under teppet resten av kvelden.

Imorgen skal jeg til psykologen, det har minket veldig med timene, jeg føler rett og slett ikke jeg har det samme behovet lengere, men det er godt å ha muligheten til å ta en time hvis jeg kjenner behovet for det.
Imorgen kveld blir det å feire bursdagen til et vennepar (eller dama i parret) av oss, og på Lørdag skal vi hente Asti igjen <3
Hun har koset seg i byen en uke, godt for både ho, oss og Fredrik.

Nå skal jeg sette beina høyt igjen og bare glemme alt som burde vært gjort :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)