tirsdag 26. februar 2013

Vår, ved og ventetid.

Hei, hopp og sjalabais alle sammen :D
For et nydelig vårvær vi har her på sørlandet for tiden, i går og i dag har det virkelig vært helt toppers, solen varmer, vinden holder seg unna, snøen smelter og himmelen er blå, perfekt.
Energien er også på topp, når min kjære så forsiktig prøvde å snike seg ut i dag morges slik at jeg kunne sove lengere var jeg ikke sen med å hoppe opp av senga, til tross for at klokken bare viste 07:35 og jeg endelig kunne sovet så lenge jeg ville, jeg liker slike dager.

Etter en episode av walking dead var det tid for frokost som i dag ble to egg, en skive og et rundstykke og spekeskinke, ja jeg er forresten kanskje rar der, men jeg syns spekeskinke gjør seg så godt sammen med egg (flere som syns det?), etter frokosten var det tid for å få inn litt mer ved i hus, det er fortsatt fyringssesong så da er det greit å få inn litt når været er så fint som nå.

Nå har mannen reist til legen en tur og jeg har huset helt for meg selv, kjenner jeg savner det litt av og til, nå som mannen går sykemeldt, men det er koselig å ha han hjemme sammen med meg også.
Er jo litt luksus egentlig, for vi får gjort så mye mer her hjemme (når vi setter i gang) og vi får fortsatt masse ut av dagene.
Planen min nå er å sette en brøddeig før jeg skal ta meg en skikkelig god og lang dusj, med hårkur og ansikts maske.

Jeg venter også på to pakker som jeg snart håper at kommer, en fra NOKA og min første pakke fra Iherb (som jeg forresten er veldig spent på), jeg kjenner alt før jeg har fått første pakke at iherb kan bli farlig, jeg har brukt en del dager på å søke rundt på nett etter anbefalinger fra andre på diverse varer og har alt laget meg en stooooor ønskeliste, så det er stor fare for at lønningen min som kommer neste uke får bein å gå på hehe.

Senere er det bare å sette i gang med pastasalaten vi skal ha til middag, gleder meg alt kjenner jeg.
Det er jo så lettvint og god mat :)

Bilde

Bilde: Kveldens kos,fruktsalat.
Dette var kveldskosen min i går, fruktsalat med appelsin, eple og druer :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)