torsdag 14. februar 2013

Min valentinsdag.

Tor Erik hadde vel egentlig gjort det ganske så klart at han ikke feiret valentine og at han hvertfall ikke var romantisk av seg.
Jeg har så "smått" hintet den siste uken og etter jeg hadde laget kjøtt og løksaus her på søndagen sa han at det nok ble en liten ting på meg på valentins dagen.

Vel jeg hadde ikke så høye forventninger, og når han skadet foten og derfor er sykemeldt og mer eller mindre lenket til stolen sank de litt til ;)
Men i dag har han virkelig overgått seg selv.

Det hele startet med at jeg fikk beskjed om at jeg bare skulle bli liggende når jeg våknet, for jeg skulle få frokost på senga <3
Bilde: Frokost på senga<3
Han hadde til og med tent lys for meg, og frokosten besto av baguett med rekesalat og paprika.

Jeg startet på rensekur i dag og da måtte jeg ha et glass med gele/pulver før frokosten, dette ordnet han for meg med glans (skriver mer om rensekuren i morgen).
Etter frokosten tok han med Asti ut for meg, det er morgenturen med Asti som gjerne gir meg mest lyst på røyk ( 4 uker uten i dag) og han har vært veldig flink til å hjelpe meg med luftingen av henne.

Så laget jeg frokost til han og vi slappet av litt før jeg tok en lengere tur med Asti.
Imens dro han på butikken og handlet blomster til meg og middag.
Bilde: Jeg må si jeg har en veldig romantisk kjæreste <3 Frokost på senga, blomster og en god middag <3
<3

Jeg elsker roser, tulipaner osv men av og til syns jeg det er mye koseligere å få blomster som varer litt, og dette hadde han fått med seg, han hadde til og med fått tak i den siste som var rosa.

Han har virkelig overgått seg selv, og jeg tror virkelig jeg kan si at dette har vært min beste valentine noen sinne, mest fordi jeg vet at han har stukket seg langt for å glede meg.
Nå skal jeg snart lage biff til oss før vi skal kose oss resten av kvelden.
Jeg håper dere andre der ute har hatt en flott dag :)

(jeg kjører forresten en konkurranse på den andre bloggen min, minveitilbake.blogg.no akkurat nå)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)