mandag 18. februar 2013

Dagen i dag og sponsoravtale.

Hei hopp alle sammen.
Her er det vinterferie som har startet med to barn og en hjemmeværende mann.
Mannen har skadet beinet for en del uker siden og har nå blitt sykemeldt så her blir det bare en "rolig" uke.
Imorgen skal vi på isen med min mor, han sin mor og søsken/barn, blir vel 9 stykker til sammen pluss to hunder.
På onsdag skal jeg på siste møte med jobben før jeg starter, skummelt men blir bra.
Og torsdag til Lørdag blir det hyttetur ser det ut til, det tror jeg blir veldig bra.
De har jo meldt utrolig flott vær hele uken, så jeg håper på skikkelig vårfølelse.

Idag har jeg stått på kjøkkenet store deler av tiden, noen å 30 rundstykker har blitt lagt, kjøttsuppe/lapskaus/grønnsaksuppe (kjært barn har mange navn) har blitt laget og vi har besøkt onkelen og søsteren til Tor Erik.

Idag har jeg også fått handlet for første gang på iherb, kjenner at dette kan bli ganske farlig egentlig.
Så nå venter jeg på noen vitaminer, shampoo til asti, lepomader og andre ting.
Kan legge ut bilde til dere når det kommer.

Har også fått bekreftet at NOKA sponser meg videre, jeg leter jo fortsatt etter sommerformen, og nå har de jo fått noen nye nyheter som jeg er veldig spent på.
Så så fort dette er i hus håper jeg på økende motivasjon også ;)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)