fredag 1. februar 2013

Jeg har fått meg jobb.

Hei alle sammen.
Nå har det vært stille en stund fra min side.
Sist uke hadde vi sykdom i hus hele uken, så da gikk alt egentlig med på å passe på at de hadde det greit samtidig som vi ikke skulle gå på veggene i og med at vi alle sammen gikk oppå hverandre og jeg nettopp hadde sluttet å røyke.

Jeg har nå vært røykfri i 2 uker!! Og er super stolt av det :D
Jeg har også fått meg jobb :D
Dere husker det møte jeg hadde med NAV for litt siden?
Vel det går fort i svingene så den 25 februar skal jeg starte å jobbe 2 halve dager i uken.
Hvorfor 2 halve tenker du kanskje, men det er fordi det er lettere å øke til to hele osv fra to halve dager, og det er også lettere for meg å gjennomføre.
Jeg skal begynne å jobbe i feel butikk, interiør butikk :)

Ellers så har det ikke hendt så mye,dagene går med på samme rutinene stort sett.
I helgen skal vi se hvor unge vi er hehe, da blir det to fester på to dager, noe jeg kjenner at jeg gruer meg litt til.
Men Lørdagen må vi få til for da skal vi feire lillebror sin 18års dag, så den gleder jeg meg til, idag blir det nok bare kos tenker jeg (håper jeg).

Jeg er også med på en konkurranse på denne bloggen :) http://susannsfblogg.blogspot.no/2013/01/give-away.html#comment-form

6 kommentarer:

  1. Gratulerer med jobb =)

    SvarSlett
  2. Gratulerer med jobb, og så er du sinnsykt flink som har vært røykfri i 2 uker. Da er du over det værste. Hilsen ei som har vært røykfri 9 mndr.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for gode ord :)
      9 mnd er jo helt fantastisk da :) flink du er.

      Slett
  3. Gratulerer med jobb! Blir sikkert koselig å jobbe i en interiør butikk :) Og så bra du har klart å være røykfri i 2 uker :) Du er så flink!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk :)
      Ja jeg gleder meg til å starte, tipper lommeboka vil merke det ;)
      Det er veldig deilig å være røykfri, og jeg er veldig stolt over at jeg har klart det :)

      Slett

Ha en flott dag :)