fredag 25. januar 2013

Mat, dagsplan og syke barn.

Digg kveldskos.
Sukkererter, eplebiter, agurk og gulrot sammen med dip.

Deilig frokost.
Det er mange år siden jeg har spist havregrøt, men i går fikk jeg plutselig lyst på det igjen.
Så det ble havregrøt med masse kanel, lett eplemos syltetøy og druer, utrolig godt til havregrøt å være ;) og det holdt meg mett leeenge.

Kalkun salat<3
Dette var lunchen min her forleden, veldig god salat med masse smak :)

Idag er jeg hjemme med syk guttunge så da må jeg legge om dagen litt etter han.
Planen min når det kommer til mat og slikt er hvertfall havregrøt eller NOKA til frokost, salat eller omelett til lunch, taco til middag og popcorn til IDOL :)

Jeg håper også på å få trent litt i dag, er lenge siden nå kjenner jeg så det hadde vært godt.
Og huset må vaskes, for det bærer virkelig preg av at 4 stykker har gått hjemme hele uken.

Men først skal jeg tulle meg inn i et teppe frem til varmen kommer i hus, kaffen er på og frokosten må lages.

Håper dere får en flott flott dag :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)