onsdag 16. januar 2013

Outfit og sminke for dagen.

Etter å ha gått mye ned i vekt og blitt mer sosial har jeg også begynt å bry meg mer om hvordan jeg ser ut og hvordan jeg tar meg ut for andre.
Det er ikke til å legge under en stol at man føler seg bedre når man har stelt seg, og heller ikke at første inntrykket spiller en rolle.
For meg og min angst er det viktig at jeg føler meg bra når jeg går ut døra og skal på butikken eller andre ting alene.
Derfor har sminke også blitt en viktig del av hverdagen min.


Slik ser jeg ut i dag, jeg har fått en periode nå med sterke leppe farger og den siste i samlingen min er rød, røde lepper er jo bare så flott og man føler seg plutselig som et nytt menneske.


Håret har jeg latt være krøllete i dag, som oftest har jeg det i en hestehale, men med litt spray funker det fint å ha det løst uten at det havner i øynene mine :)

Jeg har fått tak i en burgunder rød tights, har en sort kjole med hvitt belte på og grå deilig knestrømper:)

* Ønsker dere flere slike innlegg forresten?

4 kommentarer:

  1. Ja!:) hvor er tightsen fra?:)

    SvarSlett
  2. Fin du er :)
    Fint med en anna farge enn svart på tightsen! På meg blir det alltid svart tights, men den du hadde der var kjempefin!:)
    Ja, slike innlegg vil vi ha flere av!:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk vennen.
      Ja det blir oftest sort, hvit eller grå for min del, så jeg følte meg skikkelig vågal når jeg kjøpte denne hehe :)
      Da skal jeg prøve å få til flere slike innlegg :)

      Slett

Ha en flott dag :)