søndag 20. januar 2013

Ting jeg har laget den siste tiden.

Boks som er decoupaget, malt med struktur/3D maling og skrevet på.

Boksen inni.

Rosa liten boks med decoupage på.

Lite lerret som er decoupaget og malt med struktur maling/3D maling og skrevet på < alone we can do so little, Together we can do so much.

Boks med decoupage roser.

Lerret med decoupage, maling og bling.

Lerret som er decoupaget og malt med struktur maling/3D maling og skrevet på.


Nærbilde av lerretet over.

Her er litt av det jeg har laget den siste tiden, mye mer skal det bli også.
Jeg lager også på bestilling om det er ønskelig :)
Bare send mail om dere er intr.


2 kommentarer:

  1. Hvor mye tar du for et lerret? Eller for en sånn søt boks? :)

    SvarSlett
    Svar
    1. For stort lerret 30*30 tenkte jeg 100 kroner, for lite lerret 18*24 tenkte jeg å ta 50 kroner, for liten boks tar jeg 75 kroner og for stor boks tar jeg 130 kroner.
      :)

      Slett

Ha en flott dag :)