lørdag 19. januar 2013

Helgen min i bilder.

I helgen har vi startet på soverommet.
Til nå har vi malt taket to ganger, listene oppe to ganger, veggene to ganger og skal nå til på¨lister og karmer nede:)

Det kommer til å bli veldig bra når vi er ferdige, og jeg viser dere hvordan slutt resultatet ble når alt er på plass.

Jeg har sluttet å røyke.
Torsdag kveld kastet jeg resten av røyken min i ovnen, og har klart meg uten røyk til nå.
Det er ganger jeg virkelig skulle ønske jeg hadde hatt en røyk, men jeg overlever.

Jeg har vært på ikea med min kjære, fikk handlet meg duft lys, en diger tekopp som rommer 7,5 dl, ny dyne til meg og gulv teppe til gangen.
Så det ble ikke den store handelen men koselig var det :)
Slik ser jeg ut i dag :)


3 kommentarer:

  1. Du er så flink! Du har blitt mitt forbilde på mange måter altså :) Jeg leser bloggen din fast, har bare vært veldig dårlig på å kommentere.
    Stå på!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei.
      Så utrolig koselig å høre, slike kommentarer gjør virkelig hele dagen min 1000 ganger bedre :)
      Jeg håper du får en flott kveld og at du vil kose deg med bloggen min videre også :)

      Slett
  2. Flotte du! Ikea er alltid gøy, uansett hvor mye man kommer ut med :P Hehe.. Du er skjønn :) Håper du får en fin dag!

    SvarSlett

Ha en flott dag :)