mandag 14. januar 2013

Hvordan det går med slankingen min, (bilder)

Jeg kommer med en liten oppdatering på dere som ønsker å lese det :)
Dette med NOKA og slanking var sterkt prioritert i livet mitt for et år siden, jeg skulle og ville ned i vekt og føle meg bra.
Når jeg ble sammen med Tor Erik viste vekten min 64,4 og slankingen min ble egentlig lagt på hyllen.
Jeg var ikke nede i 58 slik jeg ønsket, men jeg følte meg bra, og jeg jakten på den perfekte kroppen var plutselig ikke så viktig lengere.

Med et mye mer aktivt liv og endrede matvarer gikk vekten gradevis ned over og i september veide jeg 62,1 uten at jeg hadde gjort noe aktivt for å gå ned i vekt.
Jeg hadde et meningsfylt liv og kjæresten min var/er fornøyd med kroppen min slik den ser ut.
Det fikk meg til å slappe av.

Nå etter ferie, jul, romjul og en litt vel usunn desember viser vekten min 64,8, altså har jeg gått opp det jeg har tatt av meg.
Men det er ikke verdens undergang, og jeg stresser ikke så mye med å gå ned i vekt lengere.
Men frem til nå dette året har jeg byttet ut frokost/lunch med NOKA og jeg har startet å trene med wii igjen, jeg prøver å være litt mer bevist i hva jeg putter i meg.
Men akkurat nå vil jeg heller ha disse kiloene ekstra (og fortsatt føle meg fin) og kunne kose meg med noe godt på kvelden enn å nislanke meg bare for at andre skal se at jeg klarte å gå ned til 58 kilo.

Så som dere forstår er ikke slanking lengere noe som tar opp mye tid hos meg, men jeg prøver å ta beviste valg når jeg spiser og trener mer, men jeg passer også på å kose meg :)
Dette ble tatt før jeg og Tor Erik ble sammen.

Dette ble tatt i juni.


Juni/juli.

Juni/juli.
Dette er fra sommeren.

Fra Tenerife i November,



Nyttårsaften.

Jula.

Så det var oppdateringen på slankingen min slik den er nå :)

2 kommentarer:

Ha en flott dag :)