tirsdag 22. januar 2013

Slanking, røykslutt og troll i hus.

Jeg er ikke akkurat kjent for å være flinkest til å gjøre en ting av gangen, slik som nå som jeg slutter å røyke.
Ikke nok med at jeg skal slutte å røyke, så har jeg også bestemt meg for å gå ned de kiloene som snek seg på i jula (og litt til).
Mange som slutter å røyke ender opp med å småspise mer, fordi røyksuget kan missforståes med sult (man får samme tomhetsfølelse i magen).
Dette merket jeg veldig fort selv, og jeg følte jeg gikk å småspiste hele tiden de første dagene.

Så i går startet jeg like godt opp på NOKA dietten igjen, samtidig som vi fikk barna, samtidig som jeg fortsatt suger litt etter røyk.
Ikke den beste komboen vil jeg si, men det skal gå på et vis.

Så her sitter jeg da, veldig hårsår, halv dårlig humør, spiser rå kålrot mens de andre spiser kokt egg, og drikker te mens de andre drikker cola.
Nevnte jeg at jeg er gretten? ;)

Men jeg regner med at mann, barn, hund og katt overlever å ha et troll i hus noen dager/uker, mannen burde bli fornøyd når jeg blir fit og fin igjen, barna burde være fornøyde når jeg har sluttet å røyke, hund og katt har det bra så lenge de har mat og vann :P

mmm Salat til lunch er jo strengt tatt ikke det værste både i smak og kcal da :)
Idag blir det omelett til lunch, gjeder meg :D

2 kommentarer:

  1. Hehe, flink du er! Litt pms hele tida? :P Hihi.. Du er flink og sterk som klarer både å slanke deg OG slutte å røyke :) Du er GOD! (selv om jeg ikke synes at du trenger å slanke deg noe da..)
    Du må gjerne skrive noen motivasjonstips her på bloggen, for jeg kunne virkelig trengt å bli kvitt småspisinga og spise litt sunnere! Blir veldig glad for oppskrifter på sunne, men gode ting..:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja det føles som jeg er skikkelig pms troll de dagene her hehe..
      Trenger vel egentlig ikke slanke meg heller, er ikke stor liksom, er vel mest frykten for å bli stor som gjør at jeg føler det slik, når jeg ser at vekten kryper oppover så kommer også frykten :)

      Skal legge ut litt tips og slikt jeg :)

      Slett

Ha en flott dag :)