mandag 7. januar 2013

Mine hobbyer akkurat nå.

Januar er her og jeg klør etter å være kreativ.
Jeg har startet med å endre stil her hjemme, akkurat nå er det nemlig litt av hvert, litt smijern, litt brunt, litt sort og litt mørkt.
Jeg vil ha noe nytt, noe som står sammen og noe som ser bra ut.

Derfor driver jeg på å planlegge litt hvordan jeg vil ha det her, hvilkene farger jeg skal kjøre og hvordan jeg best mulig kan få det slik jeg ønsker uten at det skal koste flesk.
Så nå driver jeg å maler de hvite rammene mine sort, tar ned alle bilder fra veggen for å finne ut hvordan jeg vil ha de igjen, tar bort pynten jeg ikke føler passer inn og kvitter meg med det jeg ikke syns er noe særlig lengere.
Små pusling rett og slett, og jeg elsker det.

Så i dag har jeg malt 9 rammer, ryddet i klæra mine som jeg endelig har fått en plass til og kommet et stykke lengere i Fifty Shades bok nr 3..
Snart ferdig med alle tre og det er litt trist, jeg har virkelig elsket hver side i bøkene til nå.

Barna har kommet hjem igjen, noe som er deilig, nå er det bare Asti vi mangler men hun kommer hjem på Onsdag :)

Slik så rammene ut før.

Slik blir de seendes ut nå.

Decoupage tror jeg virkelig kommer til å bli en ny hobby for meg :)

Det nydelige skiltet jeg fikk av mamma til jul<3

Engler ligger mitt hjerte nær <3

Peishylla vår <3


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)