torsdag 3. januar 2013

Engler.

God morgen alle sammen, har dere sovet godt?

Her er hverdagen igang igjen, mannen er startet på jobb og jeg har en stor plan om å få huset til å se bra ut igjen denne uken.
For det er rart med det, hvordan huset kan "forfalle" når vanlige rutiner uteblir og vi prioriterer kos og familie hygge fremfor grundig vask.
Ikke det at vi ikke har vasket, for det har vi, men det er fortsatt småting som må tas og ting som må ryddes.

Men i dag blir det nok ikke noen storvask, jeg får nemlig lunch besøk i dag.
Så brøddeigen står til heving, noe den har gjort natten over (og jeg er veldig spent da jeg aldri har hevet brød natten over før.) og jeg skal rydde og ordne litt på bordene og kjøkkenet før jentene kommer om noen timer.
Igår var jeg på shopping med mamma og de to minste søskena mine, kjempe koselig selv om jeg ikke fikk kjøpt så all verdens mye, men jeg endte opp med enda en engel så da er jeg fornøyd.
Jeg er nemlig veldig glad i engler ser dere, til mannens store fortvilelse hehe.





Over her ser dere et utvalg av englene mine, hver og en av dem har en spesiell betydning for meg, og flere engler skal det bli ;)

Nå får jeg snart besøk av jentene og brøda står i ovnen, vi blogges med :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)