tirsdag 1. januar 2013

Nyttårsaften.

Da var vi inne i 2013 dere, et nytt år som man kan forme akkurat slik man ønsker.
Igår feiret vi ute hos mamma sammen med lillesøster Sunniva, lillebror Jack og lillebror Richard.
Tor Erik og ungene var også med.
Det ble en hyggelig avslutning på 2012.

Det var kalkun og pinnekjøtt på menyen og jeg hadde bakt sukssesterte og laget riskrem.
Hyggelig selskap, barn som koste seg og gode samtaler for de voksende.
Nydelige raketter og et deilig nyttårskyss når vi gikk inn i det nye året.
Rett og slett fantastisk familie kos, noe det er lenge siden jeg har hatt på denne måten <3

Bilde: Jeg må virkelig si meg fornøyd med suksessterten min :)
Da er alt klart til nyttårsfeiring ute hos mamma <3
Kaka mi.
Bilde: Man blir vel aldri for stor for pappa sitt fang <3
Pappa kos på julaften <3
Vi fikk også til et lite besøk hos pappa i går<3

Sånn så jeg ut i går :)

2013 byr på mange muligheter, og jeg håper dette året vil bli like fint eller bedre enn de 8 siste måndene som har gått.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)