mandag 25. februar 2013

Første dag i ny jobb.

Hei alle sammen.
Idag har jeg hatt min første dag på jobb på nesten 3 år!

Dette er dagen jeg så lenge har sett frem til (og gruet meg til) og hatt sommerfugler i magen for, den dagen som beviser for de rundt meg at jeg er på rett vei, som viser at jeg klarer det, at jeg er bedre og at jeg skal ut i jobb igjen.

Dagen startet med angstsymptomer lenge før klokken sang, og jeg trodde det skulle legge listen for resten av dagen, men heldigvis gjorde det ikke det.
Det ble noen tårer før jeg i det hele tatt fikk stått opp, men når jeg bare kom meg opp av senga tok ungene så pass oppmerksomhet at jeg rent glemte å være redd egentlig.

Jeg kom på jobb når jeg skulle og det gikk over all forventning som det alltid gjør når jeg gruer meg, jeg vasket litt, ryddet litt også fikk vi masse varer, så fra da av gikk tiden utrolig fort.
Det er flere "minuser" med å jobbe på en interiør butikk har jeg funnet ut av.
Nr 1: Du ser mye du har lyst på, og gjerne i går.
Nr 2: Du får øynene opp for hvor mye fortjeneste butikker har på varene sine og det gjør at du har mindre lyst på ting.
Nr 3: Du bryr deg ikke om prisen fordi det er jo så fint at du bare måååå ha det, så du har lyst på det igjen.

Utrolig nok kom jeg hjem fra jobb uten en eneste ting, enn så lenge :)

Jeg kjenner jeg er totalt tappet for energi, jeg har "bare" jobbet i 4 timer så det burde jo ikke merkes, men å være på i 4 timer, aktiv i 4 timer, sosial i 4 timer og blid i 4 timer er ikke bare bare når du er vant til å ha mange timer for deg selv, kunne fungere slik du selv ønsker.
Men etter en god biff middag nå, en film og litt kos så kommer jeg meg nok :)
En flott dag har det hvertfall vært, og jeg gleder meg faktisk til Torsdag og jeg skal på jobb igjen :)
Har ikke orket å ta bilde av meg selv i dag så deler et bilde av asti som straks er et år gammelt, bilde ble tatt 1. mars i fjord, og idag har det vært like fint vær, rett og slett nydelig :)

2 kommentarer:

Ha en flott dag :)