lørdag 23. februar 2013

Hyttetur i bilder.

Da var vi vel hjemme fra en kald, koselig og minnesverdig hyttetur.
Onkelen til Tor Erik eier en hytte, gammel og sjarmerende hytte uten innlagt vann eller strøm, så det er noen timer med agregat på kveldene og ellers er det stearinlys og fyr i ovnen :)
Når vi kom på Torsdag var det 8 MINUS grader INNE i hytta, så da var det bare å fyre opp og pakke oss inn, etter noen timer ble det varmere og varmere og når vi la oss var det steget til 26 pluss grader, da var det ikke så ille lengere.

Det er ikke så mye å fortelle egentlig så jeg lar bildene tale for seg.
Isen er inne, ikke ute som normalt :)

To barn syns det var veldig kaldt, så det var fult yttertøy og dundyne for å holde varmen :)


Hatt over hatt, jeg og guttungen var de to siste men en viss gutt ble utålmodig så vi vet ikke hvem som vant :) (han hadde sikkert slått meg til slutt)

Når du overlater kamera til barna får du bilder av mye rart.

Ubongo, et genialt spil

Barna har igjen tatt bilder.

Et halvgalt kvinnfolk.




Utelek <3

Barna har igjen fått fri tilgang til kamera :)

Enda en gang.

Enda en gang ;) Men dette var jo litt søtt da <3
Også fikk jeg lov til å legge ut et bilde av min kjære også denne gangen.
Min fantastiske kjæreste som har kapret hjertet mitt <3

Hytteturen har altså vært kjempe flott med masse fine øyeblikk <3

2 kommentarer:

  1. Så ut som en koselig tur! Dere kler hverandre :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Turen var kjempe koselig :)
      Takk takk, jeg føler meg hvertfall veldig heldig som har han <3

      Slett

Ha en flott dag :)