tirsdag 19. februar 2013

Tur på is og arbeid.

Idag ble det en herlig tur på Isen med mamma, sunniva, jack, Tor Erik, begge barna, svigermor og niesa til Tor Erik.
Hele 9 stykker og to hunder ble vi.
Fisk fikk vi, pølser ble griller, kakao drukket og kjeks spist.
Rett og slett en herlig dag.

Vakre lillesøster

Kjekke lillebror.

Himmelen ble blå til slutt.

Og litt grå andre plasser.

Hunder og mennesker koste seg, men nå skal det jaggu bli godt å koble helt av litt.
I morgen skal jeg på siste møte med NAV og jobben før jeg skal starte neste mandag, og jeg kjenner på kroppen at det er krevende å tenke at jeg skal ut i jobb.
Det er mange følelser i sving, alt fra angst, ganske sterk faktisk hver gang tanken om at jeg skal begynne å jobbe slår meg, til stolthet over at det faktisk er sant.
Det som jeg syns er så dumt er at det går ut over kroppen min, jeg er anspent fra toppen i nakken til over fuballene, skikkelig vondt er det.
Ikke nok med det så har jeg også hatt kraftig hodepine de siste dagene, jeg har en misstanke om at det skyldes at jeg spenner meg for mye.

Men selv om det er skummelt så gleder jeg meg også som sagt :)

Nå skal vi slappe litt av før det er middag og utpakking fra turen :)

2 kommentarer:

  1. Hvor har du fått jobb? :) Det blir spennende! Skjønner at du er litt anspent, men håper det gir seg når du kommer igang, du er jo så flink!:) Håper vi kan jabbe litt snart :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg har fått jobb på feel butikken på harebakken :) Ja er veldig spennende, blir godt å få noe fast å gjøre noen dager i uken :D
      Ja er lenge siden vi har jabbet nå :( alt for lenge siden <3
      Klem

      Slett

Ha en flott dag :)