søndag 2. desember 2012

Min ønskeliste til jul.

Julen nærmer seg og det er på tide med en ønskeliste.



Frisør shampoo og balsam, gjerne hårkur også ;)
For tørt og slitt hår, eller krøllete hår, eller farget hår, eller en som passer for flere av disse :P



Bøkene i denne serien <3


Hvitvin er alltid kjekt å ha stående.



Gavekort på amfi arena.


One tree hill sesong 9 (det er den siste ikke sant?)

Siste sesongen av frustrerte fruer og greys anatomi står også høyt.

Ellers ønsker jeg meg vaskehjelp til leiligheten nå når jeg skal flytte og små ting som sokker ol.
Ring står også høyt på lista, selv om det nok er mange år til ;)

Parfyme er heller ikke dumt å få i gave, ei heller hjemme lagde gaver.
kjeledress trenger jeg men kan ikke si at det er noe jeg vil ha i julegave, ei heller vinter sko selv om jeg trenger dette også, rett og slett fordi jeg er nokså kresen på slike ting :P
 

2 kommentarer:

  1. Deg er det lenge siden jeg har prata med skjønner jeg.. Synes du akkurat flytta inn jeg :) Når er det du skal vaske ned da ? jeg kan hjelpe til hvis det er en dag jeg kan :)
    Klem fra kinemor

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehe ja er lenge siden, jeg flytter inn hit fast på nyåret, må være ute senest 15. januar.
      Veldig spennende å skal flytte fast sammen men jeg er her jo hele tiden så da er det det greieste også.

      Slett

Ha en flott dag :)