mandag 17. desember 2012

Hjemme med sykt barn.

God mandag alle sammen.
Idag var egentlig planen min å farte rundt fra den ene plassen til den andre for å ordne alt mulig, men så var ikke jentungen helt i form på morgenen i dag så da ble jeg hjemme med henne slik at Tor Erik slapp å ta seg fri fra jobben.
Så vi har skikkelig jente kos her hjemme i dag.
Frokosten ble deilig bagetter på oss begge to, hun forran tv oppe og jeg med god morgen norge her nede.

Vi har pakket inn julegaver og bursdagsgaver, vi har pakket ut av flytte eskene mine og rotet enda mer på flytte rommet mitt (akkurat nå ser det ut som jeg flytter inn på et gjesterom her hehe).
Vi har nettopp laget kakao med krem etter ønske fra pasienten ;)

Nå er hun oppe igjen i kosehulen sin og ser film mens jeg tenkte jeg skulle lese litt før jeg skal prøve å få gjort unna litt små ting her hjemme.

Håper dere får en flott dag alle sammen.
Og dere, har dere noen gode tips til hva jeg kan finne på for Tor Erik på bursdagen hans som ikke koster all verdens?
Lommeboka skriker nemlig etter hjelp :P

Så kom gjerne med tips til hva jeg kan finne på :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)