mandag 17. desember 2012

Fotball.

For et halvt år siden kunne jeg ikke fordra fotball, det var noe av det kjedeligste jeg kunne tenke meg og jeg var en typisk "fotball" hater, trodde jeg.
Jeg er vokst opp med en far som har sett masse fotball, og som barn når barnetv og film blir bortprioritert fremfor fotballen så missliker man det gjerne fort.

Men etter jeg traff Tor Erik har det endret seg, han er en stor fotball fan og her er det United det går i.
Jeg startet med å se EM kamper og når han forklarte hvorfor dommeren blåste der og der forsto jeg plutselig mer, jeg lærte flere og flere navn på spillerene, regler og rutiner og kjente igjen enkelte av spille stilene.
Plutselig ble fortball spennende, og nå er det obligatorisk med kamp minst en gang i uken.

Men selv om det er spennende så er jeg ikke så inni det at jeg følger med på alle kamper og lag, det er helst United kampene det går i, andre kamper kan jeg fint stå over.

På viaplay kan du følge premier league live hvis du ikke får inn kampene du vil se.
Dette er perfekt for oss som ikke alltid får inn alle kampene vi ønsker å se.

Annonse.

http://minveifremover.blogspot.no/2012/12/fotball.html

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)