mandag 24. desember 2012

God jul :)

Da var det snart jul i stua her også.
Denne uken har gått med på å ordne de siste gavene, maten og huset, men nå er alt klart.
Juletreet er i hus, pakkene pakket inn, maten er klar og vi venter bare på å starte.

Iår blir jula anderledes enn de andre åra for meg, for første gang skal jeg selv stå for maten og selskapet sammen med min kjære, det er første jula vi har sammen, første jula med våre foreldre sammen og pappa kommer endelig å feirer jul med oss igjen.
I fjor feiret ikke pappa jul med oss pga personlige grunner så jeg gleder meg veldig til i år.

RRibba er klar til å settes inn sammen med pinnekjøttet, tilbehøret er klart og om noen timer kommer familiene våres..
Eneste vi mangler er ungene, men de får vi heldigvis 2. juledag.
Jeg ønsker dere alle sammen en fantastisk jul <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)