lørdag 8. desember 2012

Bilkjøring og barnevakt.

Åhh så deilig å sove lenge i dag (slapp av vi sov bare til klokken 9 altså ;) ) rart hvor mye mer uthvilt man føler seg av å sove noen timer lengere selv om vi ikke fikk flere timer søvn enn vi er vant til.

Idag har vi fartet rundt på diverse butikker for å bli ferdig med alle julegavene til Tor Erik, han er nå ferdig og jeg kan starte med mine på mandag :P
Så hentet vi lillebror og lillesøster som skal være her ute i dag.

Jeg har også øvelseskjørt i dag, det gikk over all forventning selv om jeg startet med å daue bilen ørten ganger før jeg endelig fikk den i gang, da måtte jeg rygge ut og traff nesten en annen bil, men hva kan man vente seg når man ikke har rygget mer enn noen få ganger før hehe.
Resten gikk veldig bra, bortsett av at jeg satt bilen i fri istede for å sette den i 3. gir, og litt sånne små feil, tror jeg skal kjøre på natten her etter hehe.
Nei da jeg syns jeg får dreisen på dette her nå jeg, bare jeg fortsetter å øve jevnlig.

Nå sitter mann og hund å ser på skiskyting, ungene ser ut til å kjede seg og jeg skal nyte en kaffe kopp med noe godt i ;)
Håper dere alle sammen får en flott lørdag, imorgen har de meldt masse snø her så da blir det innedag :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)