fredag 7. desember 2012

Dagen har gått i et.

Idag har dagen virkelig gått i et.
Den startet tidlig som vanlig med at vekkerklokken ringte og jeg ønsket den død.
Kvart over 9 tok jeg bussen til byen for så å ta kvart på 10 bussen videre til psykologen igjen.
Der gikk timen fort og var veldig effektiv, deilig å få pratet litt igjen kjente jeg.
Rett før timen var slutt fant vi ut at det ikke gikk noen buss hjem, fordi vi begge hadde sett feil på tabellen, så da ble det taxi til byen i stede.

Hjem kom jeg meg etter jeg hadde handlet litt, så var det bare å sette maten inn i kjøleskapet og ta frem støvsugeren, støvsuge og vaske mellometasjen, fyre litt mer, rydde litt fra border og kjøkken benk, pynte litt mer til jul og hive i meg en skive.
Nå kan jeg plutselig sette meg ned å puste ut, og snart kommer mannen hjem fra jobb :)

Idag blir det taco til middag, hva er vel mer typisk Fredagsmat enn det?
Så blir det smalville og norske talenter etter hvert, bare sløve og kose oss rett og slett :)

Håper dere alle sammen får en super helg :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)