mandag 3. desember 2012

Endelig litt energi.

Etter en uke med minimalt med energi virker det som jeg har fått nok energi for 20 mann i dag.
DEILIG må jeg si.
Så nå er huset (mellometasjen hvertfall) vasket, oppkjørselen måket, hunden luftet flere ganger og stuen pyntet.
Det er så deilig å da kunne sette seg ned med god samvittighet og nyte alt.
Nå ble det ikke noen psykolog time i morgen som jeg hadde regnet med så da ser det ut til at jeg blir barnevakt for søte Tomine istede.

Igår bakte jeg pepperkaker med ungene og vi fikk ryddet de siste tingene ute, så nå er alt klart for masse snø (er kommet litt alt og jeg har funnet ut at snøen er bedre i byen enn her ute :P )
Jeg tror jeg kommer til å bli en racer på snømåking i vinter hehe..

Nå er det avslapping på ho mor før mannen kommer hjem igjen <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)