torsdag 6. desember 2012

Gratulerer med dagen pappa.

Kjære pappa`n min<3
Tenk så ble du 71 år gammel også, hver bursdag er for meg viktig når det kommer til deg, hver bursdag betyr at jeg har hatt deg i et år til, at jeg har opplevd et år til med deg på gode og mindre gode sider.
Bursdagen din betyr at du er en sterk mann, for jeg skal ærlig innrømme at jeg for to år siden ikke trodde jeg skulle ha deg i et år til, i fjor turte jeg ikke håpe på å ha deg til du ble 71 og flere ganger i år har jeg trodd at nå var tiden din over her hos oss.
Men du er seig og du holder ut, av og til tror jeg du vil overleve oss alle :P

Jeg håper du får en fantastisk dag kjære pappa, jeg er utrolig glad i deg <3

----------------
Så over til andre ting.
Denne uken har det ikke kommet noen middagsplan til dere, rett og slett fordi vi ikke har vært flinke til å planlegge middagene og det har blitt mye "det vi har der og da" middag.
Igår hadde vi pinnekjøtt, noe jeg virkelig nøt.
Når pinnekjøtt lukten brer seg i huset kommer juleminner og julestemningen for fult, jeg elsker det.

Idag skal vi feire pappa så da blir det noe enkelt når vi kommer hjem, tenker svinekoteletter med ris og salat eller noe.

Neste uke blir det nok også ganske amputert når det kommer til middagen, mye som skjer hver dag så det blir vanskelig å planlegge noe sikkert.
Men jeg skal komme med nye ukesmenyer til dere så snart jeg kan :)

Ellers går livet sin vante gang her ute, jeg kjener jeg er rastløs så jeg ser frem til å finne en jobb jeg kan klare, tenker å sende en mail til nav å høre hva som skjer nå som jeg flytter til en annen kommune igjen, orker ikke vente i flere mnd enda en gang før noe skjer.

Nå må jeg stelle meg, lufte hunden også løpe :)
Blogges :)

Bilde av meg og pappa på bursdagen hans i fjor :)
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)