torsdag 29. november 2012

Coolstuff kjører julekonkurranse.

Som den "ekte" husmoren jeg er digger jeg dupeditter til kjøkkenet.
For er det bare meg som syns det er ekstra tiltak å måtte måle noe fra gram til dl når jeg skal bake, bare fordi jeg ikke har kjøkken vekt?

Med denne dl måleren kan jeg slippe dette, for denne måler dl og gram.
Hvor genialt er ikke det?
Den har kjøkkenvekt i bunnen som man enkelt kan nullstille igjen når man skal måle en ny ingrediens.

Kjøkkenvekt
http://www.coolstuff.no/KitchPro-Digital-Kjokkenvekt-og-Litermal

Coolstuff.no har nå en julekonkurranse på gang der du kan velge et produkt du ønsker å vinne.
Du må også begrunne hvorfor du bør vinne.

Vel min begrunnelse er enkel og grei.
Jeg bør vinne denne fordi det hadde gjort tiden på kjøkkenet mye lettere for meg, jeg ser også for meg at bakegleden hadde vokst mange hakk hvis denne hadde blitt en del av kjøkkenet mitt.
Det hadde også vært lett å inkludere ungene i baking når de kan lese av gram direkte på dl målet.

Så hvis dere vil glede en hel familie med gaven burde dere trekke ut meg :)

Her har de en egen julegave side dere kan ta en titt på, artige gaver i forskjellige pris klasser :) http://www.coolstuff.no/Julegaver

1 kommentar:

  1. Hvis du skulle ønske deg flere nyttige kjøkkenduppedingser må du gjerne ta kontakt for jeg har begynt å selge tupperware :D Kommer gjerne på en demo på nyåret :D I uke 1-4 er det mange gøye tilbud og fine vertinnegaver :D

    SvarSlett

Ha en flott dag :)