onsdag 28. november 2012

Ukens middagsmeny.

Jeg har ikke tatt noen biler av denne ukens middager, rett og slett fordi jeg ikke har tenkt på det.
Men siden dere ville ha middagsplanene våre så legge jeg ut hvordan uken har vært til nå og hvordan den blir :)


  • Mandag.
    Fiskepinner, pomfritt og bernesaus (ble gjort enkelt pga balet og trening)
  • Tirsdag.
    Koteletter, poteter, kokt gulrot, surkål og brun saus.
  • Onsdag.
    Potetstappe, pølsebrød og pølser (stekt fisk til meg siden jeg ikke liker pølser, enkelt i dag også pga bursdag på jentungen.)
  • Torsdag.
    Kokt torsk, poteter, kokte gulrøtter og holandesaus.
  • Fredag.
    Taco kveld.
  • Lørdag.
    Har ikke bestemt oss enda.
  • Søndag.
    Middag hos svigerfar.
Mandagene blir det alltid enkelt siden det er mye som skjer og lite tid til å spise, da må vi rett og slett velge noe som går fort å spise og som ikke tar lang tid å lage.
Vi prøver å få inn fisk minst en gang i uken når vi har ungene, helst når ungene ikke er hjemme også men da blir det fort vanskeligere.

Dette er hvertfall slik denne uken blir :)

1 kommentar:

  1. Så flinke dere er! Jeg elsker når du skriver litt middagsplaner og oppskrifter :) Det synes jeg du skal fortsette med! Du må veldig gjerne begynne med litt oppskrifter igjen :D Løksupper og kaker og alt det andre du har lagt ut på den gamle bloggen :D

    SvarSlett

Ha en flott dag :)