søndag 4. november 2012

Første familiemiddag.

Da var første søndagsmiddagen med min familie gjennomført og det med glans om jeg får si det selv ;)
På menyen i dag sto kylling frikasse til middag og is til dessert, begge deler falt i smak virket det som.

Frikasseen ble virkelig god altså, bare dumt at jeg ikke tok bilde av den for dere, men hvis noen ønsker oppskrift deler jeg gjerne ;)
Nå er luften gått ut av meg for fult, kjenner at den siste uken har vært hektisk med tanker, bekymringer og gjøremål, men det er jo bare slik det blir av og til.
Imorgen kan jeg bruke dagen på å hente meg inn litt igjen før det blir nok en uke med litt bekymringer.

Mannen er ute en tur, guttungen ser på tv, Asti ligger som et slakt på gulvet etter hun har hatt besøk av sønnen sin og jeg kobler av med bloggen.
Roen har senket seg!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)