lørdag 3. november 2012

De dagene.

Har du noen gang hatt de dagene der alt egentlig bare er galt?
Der du våkner opp med en klump i magen, fortsetter dagen med kort lunte og ender opp med å bli irritert over små bagateller?
Ja da vet du hvordan jeg har det i dag.

Men så er det da dette valget, om slike dager skal vare i 24 timer eller om man skal prøve å endre det, om man skal prøve å ta seg sammen og gjøre det beste ut av det.
Det velger jeg.

Jeg kan ikke noe for at ting er slik de er, det handler om ting jeg ikke kan styre eller forandre, men jeg kan forandre hvordan jeg vil ha det, jeg kan hvertfall prøve.
Jeg kan prøve å sette på et smil, gjøre det beste ut av det, fokusere på andre ting istede for det som plager meg.
Og det velger jeg.

Så nå er det snart United kamp på meg, også er det å koke kylling og kyllingkraft til middagen i morgen.
Alt for å endre fokus.
Jeg kjøpte meg også noen fantastiske roser for å få opp humøret, for blomster hjelper alltid, ikke sant?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)