lørdag 17. november 2012

Minus med hus er hekk.

Den siste uken har guttungen vært hjemme fra barnehagen etter han tok mandlene for snart to uker siden, det vil si at min kjære også har vært hjemme noe som igjen vil si at uken har vært helt anderledes enn var den pleier.
Det betyr at mine vanlige rutiner når det kommer til husarbeid har blitt lagt bort litt men jaggu har det blitt gjort andre ting i huset.

Vi (eller min kjære) har fått ryddet en del på rommet, i papirer og ned av vegger ol slik at det er mindre jobb å gjøre når vi skal pusse opp senere.
Hekken vår som har sett alt for stor og uryddig ut har nå blitt klippet helt ned, og fy f... for en jobb det er.










 Bak meg her ser dere litt av hvordan hekken så ut, men her ser den mindre ut enn den var.
Etter MANGE timer med motorsaga for min kjære så den ut slik som den er under her.

Da var litt av jobben gjort, nå gjensto det bare å bære bort alle greinene som ble klippet bort, og DET i seg selv var en jobb, her har vi alt bært bort alt, men hekken ble fin ;)

Slik som dette lå det langs hele hekken, etter det som føles som 100 turer frem og tilbake til bålet var alt borte, eller det vil si at det fortsatt mangler å rake sammen små pinnene, bladene fra x antall år og dødt gress, altså fortsatt en del timers jobb igjen.


Men bålet ble stort, og nå et døgn etter ryker det fortsatt..
En dritt jobb men gud så deilig å få det gjort..

Nå er det en dag igjen til vi drar, og da skal vi nyte en uke i varme, sol og hverandres selskap <3
Blogges når vi kommer tilbake <3


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)