tirsdag 30. april 2013

Tassimo maskin og masse planer.

Good morgen.
De siste dagene har formen min vært helt elendig om jeg kan si det mildt, svimmel, slapp, små kvalm, vond hals, hode, ja generelt bare uggen.
Det har vært så ille at det å stå oppreist i dusjen har virket som en stor oppgave.
Det var ikke noe særlig bedre i dag, men jeg kastet meg i dagen og gjorde alt jeg kunne tenke meg for at formen skulle bli bedre.
Jobbet litt i jordbærhagen vår, selv om det ikke var det lureste, laget meg en deilig dobbel latte og satt meg i sola og tok meg en lang og velfortjent dusj.
Vet ikke hva som hjalp mest men at det hjalp er sikkert, ikke det at formen generelt er så mye bedre, men jeg føler meg hvertfall freshere selv, og det gjør mye med enn.

I går fikk jeg forresten min fantastiske tassimo kaffe maskin, kjøpte den av sjefen på jobb for usle 400 kroner og fikk med en bærepose med kaffe, så jeg er jo i himmelen.
Til nå har jeg testet ut latten, en kaffe type, chai latte, kakao og en ekspresso, alt har falt i smak :D
Idag testet jeg ut å lage dobbel latte, var litt redd for at det ville bli for mye kaffe men den ble skikkelig god.


Senere i dag skal jeg innom posten å hente buzzer pakken min med veet produkter, nå har jeg latt være å barbere leggene mine lenge kun for å få teste ut disse produktene så det skal bli godt å få fjernet "skauen" :P

Planen er også å få gjort litt mer i hagen, har en del små ting som må gjøres nå før gresset skyter fart på seg, mulig det også blir litt maling av garasjen men vi ser hva vi rekker.
Så blir det deilig svinestek til middag, rett og slett søndagsmiddagen på en tirsdag.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)