fredag 5. april 2013

NOKA crisp bar vurdering.

Da kommer innlegget jeg har lovet dere om NOKA crisp baren med eple smak.

Jeg hadde en crisp bar med eple smak som kveldskos sammen med en atkins bar, kuttet den opp i biter og koste meg med denne.
Jeg for min del syns dessverre eplebaren kan virke litt tørr og kornete hvis dere forstår hva jeg mener, det er for min del et must å ha et glass vann eller saft ved siden av for å få svelget den skikkelig.

Men smaken er det ingen ting å si på, for den har en herlig smak av søtt og epler.
Og hvis du brekker en crisp bar i biter og har i en skål med litt melk over så smaker det fortreffelig som frokostblanding/kveldsblanding ;)

Så crisp bar med eple smak vil nok for min del bli brukt som frokostblanding, men akk så godt det er.

For å lese mer om NOKA kan du gå inn HER

* Har du smakt crisp barene? Hva syns du eventuelt?

Produktene er sponset men det er min ærlige mening.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)