fredag 12. april 2013

Utskeielser og bivirkninger.

Dagen i dag har jeg virkelig gått begge veier.
Den startet så bra med 3 knekkebrød med makrell til frokost, og en skive med stekt egg + et knekkebrød med lett prim til lunch, flinke jenta tenkte jeg da..

Men så snur det, vi hadde planlagt hjemmelaget pizza til middag, og det ble det. Hele 3 stykker faktisk.
Så ble det et glass cola (første siden lørdag vel og merke) også la jeg meg nedpå litt etter middagen.
Plutselig hører jeg en kjent lyd, du vet lyden av hender som er oppi en godteri bolle :P
Så da ble det litt smågodt, en redbull og enda litt mer smågodt.

Nå sitter jeg igjen med ettervirkningene, eller bivirkningene om du vil.
For det å gi en kropp som ikke er vant til hverken sukkerholdig drikke eller godterier med e- stoffer og annet dritt kan jo bare bety en ting, oppblåst mage og slimete hals.

Så jeg droppet det andre glasset med cola, og tok meg et glass med vann og sitron i håp om å kunne løsne litt av dette ekle sukkerslimet jeg har i halsen, også har jeg gitt meg selv et stille løfte om å ikke spise smågodt igjen på lenge lenge, da spiser jeg heller potetgull som jeg vet at kroppen tåler bedre.
Imorgen håper vi på fin vær så vi kan grille litt, og søndag blir det selvfisket (nesten) sei til middag.
Neste uke har jeg store planer om å være flink med maten, ikke det at jeg ikke har vært flink denne uken for det har jeg, men jeg kunne nok vært litt flinkere føler jeg, har blitt noen tyrkis pepper drops for mye blant annet..
Men men, man kan ikke angre på i går, men man kan planlegge i morgen :)

Noka sjokolade crisp bar med melk, deilig frokost, lunch eller kvelds mat :)
Ha en fantastisk helg alle sammen.

* Noe dere savner på bloggen for tiden?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)