mandag 8. april 2013

Resultat uke 1, vekt og cm.

GOD morgen :)
Idag startet dagen flott, det er mandag, det er veie dag og det er lykke i huset..

Resultater uke 1.
Vekt: - 1,5 kilo.
Hofter: - 1 cm.
Midje: - 2 cm.
Mage: - 1 cm.
Lår: - 4 cm!!
Overarmer: -0 cm.
Legg: - 0 cm

Jeg er kjempe fornøyd etter første uken, og det at jeg har mistet så mange cm var veldig overraskende.
Nå er vi i gang med uke 2 av 10, første uken gikk lettere enn forventet og jeg regner med at denne uken vil gå enda lettere siden vi nå har våre rutiner.
Frokosten i dag ble NOKA karamell shake, eget innlegg om denne kommer fortløpende, verdt å vente på!.
Nå løper jeg til bussen, ny dag på jobb venter, så er det hjem å spise middagsalat til middag (oppskrift kommer om det er ønskelig).
Så er det årets fotball kamp for mannen senere i dag, han drar av sted til noen kompiser for å få litt gutte tid og jeg skal da ha kvelden for meg selv :)
Deilig...

Men vi blogges :)

1 kommentar:

  1. oppskrift = ja takk!

    Utrolig flotte resultater snupp! Kjempe flink du er! :D

    SvarSlett

Ha en flott dag :)