mandag 15. april 2013

Bilder av dagen.

Idag har jeg spist deilig middag, nesten selvfisket sei (som jeg har filitert og som dermed bare inneholdt 1! bein!!) som ble lett panert i mel og salt, med stekt løk, agurksalat, revet gulrot, litt rømme og en halv potet.
Fy søren så godt, må bare klappe meg selv på skulderen i skryt rett og slett.


Vi tok oss en tur til Tvedestrand by for å kikke, og møtte på denne staselige herremannen, tam som en and jeg aldri har opplevd maken til, og veldig snakk salig.



Vi har tatt litt sol, er jo snart sommer ;)

Og jeg har bakt rundstykker med gulrot i, nå er det etterheving før de skal stekes..

Sånn ser jeg ut nå i kveld :)

Ja så har jeg vært på jobb, øvelseskjørt til jobben, til tvedestrand og hjem igjen, må si jeg begynner å bli bedre til dette, ser lappen i det fjerne.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)