lørdag 13. april 2013

Jeg er vakker, smart og sterk.

Jeg kan nok bli oppfattet som svak, men det er bare fordi jeg setter andre før meg.
Jeg setter andres behov før mine, andres ønsker før mine ønsker og jeg setter andres lykke før min egen lykke.

Jeg kan nok oppfattes som naiv, men det er fordi jeg gjør meg selv dummere enn jeg er, for at andre skal føle seg smartere enn de er.
Jeg vil heller oppfattes som dum så lenge du kan oppfattes som smart!

Jeg er stygg, mindre pen eller kunne vært bedre.
Jeg kunne hatt flatere mage, mindre bolle kinn, mindre lår og en hake istede for to.

Jeg ER sterk, når jeg går inn for det.
Fordi når jeg setter Silje først i rekken klarer jeg alt, hvis jeg bestemmer meg for noe fult og helt så klarer jeg det med topp karakter.
Jeg er sterk både fysisk og psykisk, jeg kan klare det utroligste så lenge jeg ikke setter andre foran min egen lykke eller utfoldelse.

Jeg ER smart.
Når jeg først bestemmer meg for å lære noe så¨lærer jeg fort, når jeg først går inn for noe så klarer jeg og ikke minst sitter jeg inne med mye kunnskap på mange områder.
Jeg er en veldig smart, klok og oppegående jente, og det er slutt på å undergrave meg selv.

Jeg ER pen.

Jeg har veldig pene øyner når jeg bestemmer meg for å vise de frem, og ejg er heldig som har naturlige krøller, da kan jeg nemlig slette det hvis jeg ønsker slett hår.
Jeg har flotte lepper og med litt trening vil jeg få en kropp som andre kan misunne meg..
Så lenge jeg selv syns jeg er flott vil andre oppfatte meg som flott..

Jeg har de siste dagene gått veldig inn i meg selv, i dag mest av alle kanskje.
Med disse situasjonene prøver jeg å få frem forskjellige måter å tenke på.
Du kan gjøre som meg, og tenke negativt om deg selv, nedgrave deg selv og nedprioritere deg selv.
Eller du kan velge de siste måtene, bygge deg selv opp igjen, ta frem det positive.
Det er vanskelig, du føler deg kanskje dum mens du skriver det, MEN etter hvert vil du forstå at det er sant!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)