torsdag 11. april 2013

Drømmeskoa på tilbud.

Jeg er kanskje en av få jenter som ikke er vant til å kjøpe dyre sko, og ei heller ikke bryr meg noe særlig om sko.
Men et par har jeg vært forelsket i i flere uker nå, ja faktisk i flere mnd.
Sko butikken ligger rett ved siden av jobben min, skoa har stått rett ved inngangen og jeg har derfor sett disse flere ganger i uken, vært innom butikken flere ganger bare for å kjenne på de, prøve de og være nær de ;)

Igår var de der ikke lengere, jeg fomlet litt rundt i butikken for å se om de hadde byttet plass, men fant de ingen steder, før jeg plutselig så de på tilbuds bordet!
De var satt ned fra hele 799 til 199 kroner, og de hadde en str igjen som passet meg, det tok jeg som et tegn, skoa ble med meg hjem!

Det er vel første gangen jeg har så dyre sko (hvis vi tenker orginal prisen) og første gangen jeg faktisk har kjøpt sko som jeg virkelig har elsket, jeg kan ikke vente til å gå med de, de er så utrolig lekre og det beste av alt er at de går like bra til bukser som til en kjole.


Sigle<3
Neste på listen min er et par med høyrere og tynnere heler, også burde jeg vel hatt sommersko, støvler og litt slikt :)

Jeg prøver også å utvide klessmaken min, jeg er en typisk jente i klesveien og skulle aller helst sett at jeg kunne gått i kjoler og skjørt hver dag, men det er ikke helt det samfunnet er åpene for, og jeg føler meg fort overpyntet.
Så fant jeg denne genseren på cubus til 49 kroner og tenkte at det er en billig måte å utfordre meg selv på ;)
Uansett er den hvertfall fantastisk god å gå med :)

Også må jeg jo legge ved et bilde av hvordan Asti sovnet her om dagen :) Oppå skulderen min i sofan <3

2 kommentarer:

  1. Knall fine sko <3 var der euro sko eller økonomisko? :P

    SvarSlett
    Svar
    1. De er kjøpt på den største skobutikken på harebakken, husker ikke helt hva den heter :)

      Slett

Ha en flott dag :)