fredag 19. april 2013

God kveld.

God kveld.
Idag har det vært nydelig vær her på sørlandet.
Jeg fikk en akutt trang til å dra til byen i dag, og bare surre rundt, så som tenkt så gjort, en liten bytur ble det.
Det var egentlig veldig koselig, bare meg og tankene, satt på en benk og drakk kaffe mens jeg så på livet som våkner i byen.

Når jeg kom hjem var det grillings før vi fikk gjort litt i hagen.
Vi skal feire bursdagen til lillegutt på søndag så i dag har jeg bakt gulrotkake som skal bli til cake pops og sjokoladekake som skal pyntes, imorgen blir det suksseterte og søndag blir det vel å pynte og rydde siste rest før folka kommer, hele 19 stk blir vi til sammen, så det blir nok leven i leiren da vil jeg tro.

Ellers skjer det ikke stort her, slankingen fortsetter sin vante gang, etter jeg sto stille sist uke pga en kraftig utskeielse hele helgen så har motivasjonen vært så som så, men jeg har holdt meg til planen heldigvis og når jeg veide meg i dag (snik veiing) så viste vekten at jeg hvertfall hadde gått ned noe, bra er det.
Så vi holder motet oppe å satser på at det blir mer vektnedgang innen onsdag (har flyttet veiedagen til onsdager forresten, rett og slett for å ikke stresse sånn når jeg koser meg på lørdagen).

Men nå er det idol igjen, så vi skrives med.
Haha asti ble sittende med salatbollen hun, men det var helt greit det så hun knurret like godt når jeg tok den fra henne, og hun knurrer ytterst sjeldent :P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)