fredag 27. september 2013

En kilo på 5 dager.

God morgen, ja for i dag er det en GOD morgen..
For det første har jeg bursdag i dag, og til morgengaven fra min kjære fikk jeg en ny music angel høytaler, den jeg hadde før tok kvelden for en stund siden og siden den gang har jeg hørt veldig lite på musikk da jeg ikke har hatt bra nok høytalere på dataen.
Så i dag blir det spotify og vasking :)

Men det er også en god morgen når jeg gikk på vekta, akkurat 1 kg ned siden mandag!
Jeg har vært veldig flink denne uken, til å ha NOKA til Frokost og lunch hver dag, spist mindre middag enn jeg pleier og ikke drukket noe cola annet enn sukkerfritt..
Jeg er faktisk utrolig fornøyd og ikke minst veldig motivert til å gå ned mer neste uke..

I dag og i morgen blir det mer mat og slikt, for i dag blir det fest på kvelden og i morgen blir det ut å spise middag, men jeg spiser NOKA til frokost og lunch i dag også, også unner jeg meg selv den kvelden her, det er jo tross alt bursdagen min :D

Jeg er så utrolig glad for at NOKA er min sponsor, og for at jeg er tilbake i siget igjen.
Det så så sort ut en periode når vekten bare gikk opp over og jeg aldri klarte å ta meg sammen.
Men nå som jeg har klart å se at det faktisk går, så føler jeg at alt er bedre.
Jeg går ikke i kjøleskapet å sjesker på mat hver time lengere, fordi jeg vet hva jeg skal spise og det føles bra..


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)