mandag 16. september 2013

Falt ned trappa.

Hahaha på tirsdag som var så pratet jeg og Helene tilfeldig om at jeg en dag kom til å falle ned trappa her hjemme, jeg tenkte jo sånn type 90 år og dårlig til bens, men nei da..
I går når jeg var hjemme alene deiset jeg ned hele trappa, fort og hardt..
Så her sitter jeg i dag da, med vond albue, hel, ankel, overarm, hender, legg og for ikke å nevne ryggen...
Med andre ord er det heavy vondt å være meg i dag, men ingen ting er brekt, da hadde jeg nok merket det til nå, så det er ikke noe annet å gjøre enn å bare ta ting sakte i dag og ta det med ro.
Det frister ikke akkurat å vaske, styre og stelle når hver bevegelse gjør vondt.

Så til nå i dag har jeg bare ligget på sofaen, det er en stilling jeg kan ligge i som ikke er uutholdelig, så der har jeg ligget.

Jeg har planlagt måltidene for denne uken, så godt det kan hvertfall, og jeg venter på en stor pakke fra NOKA slik at jeg kan tilføre flere måltider enn bare shaker..
Det er lenge siden jeg har hatt varm rettene til NOKA nå så jeg gleder meg veldig til å kunne ha dette til lunch av og til.
Viser dere pakken når den kommer :)

Helgen har vært fin men vanskelig.
Har for første gang på lenge hatt et litt dalende humør, har rett og slett mye å tenke på og det bryter ned humøret en god del.
Det hjelper vel ikke akkurat at været har vært dritt også da..

Nå er planen å lage en kanne kaffe, noe lunch snart også legge meg på sofan igjen..

Ja har forresten malt nattbordet mitt i helgen, endelig vil vel Tor Erik si ;)
Før, stygt gammelt nattbord.

4 strøk senere ble det mye finere og hvitt :)

Nå mangler vi bare litt pynt på soverommet så er det helt ferdig, og da blir det nok å vise dere det, vi er litt trege til å fullføre slike ting, eller vi gjør alt bortsett fra små ting ferdig hehe..




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)