tirsdag 10. september 2013

Jeg har noen spørsmål.

Jeg ser at jeg får flere og flere lesere for tiden, noe som bare er utrolig koselig så klart.
Men så er jeg så nysgjerrig av meg, og derfor lurer jeg på hvem dere fantastiske lesere er?
Jeg vil også gjerne blogge om det dere måtte ønske, men for å få til det trenger jeg å vite hva dere vil ha mer/mindre av.

Det er ikke alltid motivasjonen for kreative innlegg er der, og da er det lettere å blogge når jeg vet hva dere vil lese om.
Hverdagen min er heller ikke alltid så spennende, og jeg føler det fort kan bli kjedelig for dere å lese..

Jeg har noen få spm til de av dere som vil ta dere tid til å svare :)

  1. Hvordan fant du bloggen min?
  2. Er det noe du savner på bloggen, vil ha mer eller mindre av?
  3. Hvem er du, alder, kjønn og eventuelt annen info.
Jeg hadde satt stor pris på om nettopp DU hadde tatt deg tid til å svare på disse spørsmålene :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)