mandag 23. september 2013

Oppussing på gang.

God morgen.
Denne uken har jeg et stort prosjekt på gang her hjemme, når jeg går hjemme hele dagene må jeg ha noe å gjøre.
Så da blir det endelig til at jeg skal male det gamle skapet jeg fikk kjøpt for noen år siden.


Det er også to dører på denne men de er skrudd av.

Jeg regner med at det blir et strøk med grunning og tre strøk med maling, et strøk hver dag tenker jeg :)
Første strøket er hvertfall lagt og jeg er super fornøyd alt, det blir så utrolig mye bedre som hvit!

Viser dere resultatet når den er ferdig.

Ellers er det NOKA som blir fokusert denne uken, frokost, lunch og kvelds er hvertfall planen, så får vi håpe det duger.
Fest på fredag så da vil jeg gjerne bli kvitt litt vann i det minste og kanskje noen cm rundt midjen om jeg er flink ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)