lørdag 21. september 2013

Pakke fra sponsor.

Idag kom pakken fra min fantastiske sponsor NOKA.
Skuffen min har vært ganske skrapt å det gjør noe med motivasjonen å kun ha shake som alternativ.
Men nå der i mot er skuffen fult med masse godsaker som jeg gleder meg til å spise igjen.

Denne gangen bestilte jeg litt av hvert.
2 bokser med jordbær shake, denne er fortsatt min største favoritt blandt shakene.
2 bokser med musliè frokost blanding, elsker denne<3
1 boks med taco gryte, lenge siden jeg har hatt det nå så det blir godt med litt forandring.
1 boks med grønnsaksgryte.
Enkle poser med sjokolade og vanilje shake, bare sånn for å ha noe å bytte ut, jeg syns også det er fantastisk å ha vanilje og jordbær shake sammen..
Sist men ikke minst caramell barer <3




Det er virkelig deilig å¨se at skuffen er full av godsaker igjen og jeg gleder meg masse til å sette fult i gang igjen til mandag :)
I dag er det hjemmelaget pizza med hjemmelaget pizzasaus og film kos med familien <3


* Er det noe du lurer på ang NOKA så er det bare å ta kontakt :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)