tirsdag 24. september 2013

Valg i hverdagen.

God morgen..

Jeg kan nesten ikke beskrive hvor godt det var med jordbær OG vanilje NOKA shake sammen i går og i dag..
Det er noe jeg har savnet og som jeg virkelig har kost meg med..
Jeg bruker to skjeer med jordbær og en med vanilje smak, og det smaker fantastisk..

I går gikk det veldig bra med maten.
Jeg hadde jordbær og vanilje shake til frokost.
Et hjemmelaget pitabrød (med 120 kcal pr brød) med eggerøre av et egg til lunch.
En halv caramell bar til mellommåltid.
Får i kål suppe til middag (brukte lammelår kjøtt i får i kålen for å få litt mindre fett).

Min kjære kjøpte red bull og kvikk lunch til kveldskos men jeg droppet red bullen og spiste 3 striper gjennom hele kvelden istede for mye mer som jeg hadde gjort før.

Jeg har funnet ut at hvis jeg skal nekte meg alt jeg liker så vil jeg bare sprekke, det handler om måtehold, jeg kan spise litt men ikke overspise på godis og slikt.
Jeg valgte lett brus til middagen selv om colaèn var slushi og kald slik jeg liker den, valgte bort red bullen og drakk lett brus osv.
Små endringer som etter en stund vil utgjør mye.

Jeg har begynt å droppe smør på brødmat da jeg regnet på det og fant ut at jeg nesten kan spise en skive (uten pålegg) hvis jeg dropper smør på 2 skiver, det gjorde valget lett for min del.

Ellers små spiser jeg på frukt og grønt når jeg er sugen på noe godt.


Idag er det maling på planen igjen, håper å rekke to strøk slik at jeg blir ferdig i dag, men det er en stor jobb.
Det blir også får i kål til middag i dag, veldig greit med rester av og til.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)