torsdag 5. september 2013

Bursdagshelg.

God morgen alle sammen..
Her begynner formen endelig å komme seg, etter halvannen uke med forkjølelse og dritt..
Håper bare jeg blir helt frisk før helgen, for da er det nemlig full bursdagshelg for jentungen.
Lørdag med barneselskap og søndag med voksen selskap, nok å gjøre med andre ord..

Jeg har prøvd å få i meg litt NOKA når formen har tillatt det, men når matlysten er lik null og man er slimete og j**** frister det ikke alltid med en tykk shake, så da har det blitt noen frokost blandinger fra NOKA jeg fant på hobby rommet mitt.
Til uka håper jeg at jeg kan sette i gang skikkelig igjen, har ikke blitt noe trening, kroppen har rett og slett blitt sliten bare av å ta oppvasken eller henge opp tøy så da har jeg latt den hvile, men til uken blir det fult kjør igjen og jeg GLEDER meg...



Ellers har dagene blitt brukt på å få gjort unna litt her hjemme, men det er ikke så lett når energien er s¨å lav så det har endt med at jeg har gjort litt og slappet av litt.

Nå er det ut på en liten tur med Asti før jeg får rydde litt til :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)