fredag 30. august 2013

Sykdom.

Hei og beklager for dårlig blogging denne uken.
På søndag ble jeg skikkelig forkjølet, og har gått helt til nå.
Fortsatt er jeg snufsen, hoster skikkelig og tett i øret, ikke noe gøy...
Derfor har trening og slanking blitt lagt bort denne uken, for med dårlig matlyst fra før så er det mer viktig at jeg får i meg mat kontra at jeg skal stappe i meg noe jeg ikke får ned..

Utrolig leit at jeg ikke har fått fulgt opp treningen denne uken, for jeg startet jo så bra sist uke, men jeg satser på en strålende treningsuke til uka igjen.

Uansett, denne helgen skal vi til Notodden og være der hos venninna mi og hennes kjæreste, da blir det avslapping og kos :)

Til uken er det tilbake til NOKA og trening, jeg gleder meg...

Håper dere har hatt en flott uke.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)